jag var tvungen att skriva om allt!


NEEEEJ, allt försvann så jag måste börja om! Skit också!

Återigen var det länge sedan jag skrev något. Men nu, äntligen har jag lyckats ringt och tecknat ett internet.
Men det kommer jag ju inte få förrän om två veckor, blev iaf Bredbandsbolaget så hoppas det blir bra :)
Jag klarar mig rätt bra ändå utan internet eftersom man sitter så mycket när man är här på jobbet,
men eftersom den andra J är hos mig så tänkte jag vara lite snäll.
Jaa vad har hänt sedan sist, inte så jätte mycket. Det har varit sista april. Det börjades med grillning på baksidan
med grannen och lite annat folk sedan vidare till Linda på husfest. Där blev det lite tragedier men det vara bara
att rycka upp sig och gå på krogen. Lika tråkigt som vanligt, inge mer krog TACK!
Lördagen blev jag och J bjuden till Nicklas&Malin på lite fest. Kom dit vid halv tio kanske och halv tolv var det
bara att röra sig hemåt. Jag drack 3-4 groggar sedan blev det för mycket. Har inte varit så onykter sedan jag
var femton tror jag :O, måste ha att göra med att man inte är van att dricka HB plus att jag hade den roliga veckan man
har en gång i månaden. Men men, somnade tidigt så var pigg på söndagen :)

Nu är det jobb fram till fredag, då är det personalfest. Ledig lördag och söndag.
Jobb måndag och tisdag sedan far jag och J till Göteborg, ska bli riktigt roligt :D
Nu ska jag meddela Jenny som sitter bredvid mig att jag uppdaterat så hon kan läsa lite, (lugnt på jobbet) :p
Sedan ska jag ta och logga ur och fara hem och se på OTH, me like!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0