Personalfest mm.


Så har ännu en helg passerat, fylld med festligheter och ledighet.
Fredag slutade jag klockan 18, personalfesten böjade 18.45. Så jag och Kim tog och gjorde oss färdig på
jobbet. Sedan åkte vi ner för att käka lite mat på Bowlingen. Var trevligt med mycket folk och god mat.
Efter maten gick vi tll Jessica för att förfesta lite, sedan tillbaka till personalfesten.
Lördag blev det grillning med lite folk, sedan fest hos Malin&Nicklas än en gång.
Denna gång firade vi Nicklas som fyller 20 på tisdag, grattis till honom. Efter mycket tjat så hängde jag med ner på Valvet
för att dansa lite, blev hemgång strax före två där min J väntade.
Söndag var det dags att spendera lite tid med mamma, vi tvättade, solade, färgade hår och käkade middag.
Vi åkte till Maggan där jag skulle få lite kläder, alltid bra. Sedan hem och ligga på soffan och se på tv med J.

Idag är det jobb, imorgon är det jobb sedan åker vi :D Jag längtar så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0