löning.


Bara för att jag såg att Kim satt och skrev blogg bakom ryggen på mig tänkte jag väl att jag skriver lite jag med.
Ja, sitter på jobbet som vanligt. Idag till 00.00, men har varit rätt soft. Har gott sällskap och Kim och jag köpte chips och dricka så det har vart okej.
Dock har det bara ringt sura jävlar, jag säger bara betala räkningarna i tid!

Idag har jag sovit ut, sedan drivit runt på stan och kollat in Kim's nya lägenhet, mycket fint. Sedan fick jag mat av henne, både lunch och middag, gott!
Nu längtar jag hem så jag kan se det senaste avsnittet av One tree hill som jag laddat hem. Blir nog att jag får sällskap till det också, inte helt fel. Börjar bli varje kväll nu så :p

Om 25 minuter är det LÖN, som jag har längtat. Får en hyffsad lön så det blir nog Sundsvall på lördag och lite shopping och sedan tjejfest på kvällen.

Men nu ska jag göra ett sista ryck sedan åka hem.

Hörsda!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Chirre is the shit :P

2009-03-24 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0