helgen som vart.


Har inte blivit så mycket skrivet i helgen. Har haft rätt fullt upp kan man säga.
I fredags blev det än en gång utgång efter jag slutat 21.30, åkte till Jessica och satt där och drack lite med massa folk innan vi gick till Bowlingen. Var rätt okej med folk, trevligt må jag säga. Sedan blev det lite strips på grillen och promenad till Vallåkers där vi var på efterfest en sväng, sedan hem och sov.

Lördag var jag rätt sliten, åkte till mamma en sänv. Hängde lite med Malin sedan hem för att göra sig klar för ännu en kväll. Denna kväll var det fest hos mig på Vallåkers. Kom lite blandat med folk, några som var lite på tok för unga faktiskt. Men så länge dom skötte sig fick dom stanna. Ner till valvet och dansa lite och så, trevligt det också.
Hamburgare och sedan mys!

Söndag jag var bra sliten så sov halva dagen, åkte till mamma och käka sedan somnade jag gott i soffan klockan nio, vaknade en timme senare och gick till sängen och sov mycket gott.

Nu är det jobb igen, har precis haft en iphone utbildning på en och en halv timme :O
Slutar klockan sex, då blir det till att städa och sedan är jag sugen på bio, den som lever får se.

Har blivit bjuden till Åre i helgen, är sugen som fan. Men har lovat lite folk att vi ska ha tjejfest så får väl se hur det slutar.
Nej, nu måste jag jobba!



Kommentarer
Postat av: Kimpan

woooww ja party vart det i veckan och jävla massa mys för dig ;P

2009-03-24 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0