fest,fest,fest. tar det aldrig slut?!


Lite som vad som hänt i helgen. Fredag blev det lite vin me trevligt folk, Bowlingen och spela bort lönen på blackjack. Inte hela direkt. Var trevligt som vanligt, jätte mycket folk så man träffa många vänner :) Dock lite tråkigt när man träffar folk man umgicks med supermycket ett tag och nu knappt pratar med, man är liksom inte en i gänget längre. Tur är att man träffar nya vänner hela tiden. Men det är väl så att dom riktiga finns kvar.

Lördag blev det uppstigning rätt tidigt för att åka till Sundsvall. Det blev jag, Jonas, Kim och Adam som for iväg. Hämtade upp Bea också när vi kom fram. Killarna drog för sig och vi brudar drog direkt till Gina där det var packat med folk, var tok lång kö till både provrum och kassa. Så jag och Kim plockade på oss massa och provade. Hittade lite fint :)
Vi gick runt och runt och shoppa, käka donken. Sedan några tusenlappar senare ringde vi grabbarna för hemfärd, trött och slut var vi. Allsång på vägen hem, plus dit, för att hålla humöret uppe till kvällens festligheter. Och för att inte somna. Till stan och hämta saker hos mig sedan till Kim för att göra oss snygga i våra nya kläder.
Sedan bar det iväg upp till mamma på tjejfest, middag och paketleken. MYCKET trevligt!
Vi som var yngre åkte sedan ner på krogen för att dansa och fortsätta festa, var kul det också. Blev lite många shottar dock, men men.
Sedan åkte jag, Jonas, Adam och Dennis hem till mig och lagade till fyllekäk som bestod av spagetti och pastasås, mums! Sedan blev det sovdags, vi trängde in oss tre i sängen och Dennis däckade på soffan.

Söndag, jaa vad kan man säga. Efter två dagars, plus shopping så säger det väl allt. SLITEN!
Plus att jag fick migrän, så jag låg till halv sex när vi skulle gå och se på UKM, ja tjenare, det blev fullt så vi kom inte in. Tråkigt tycker jag, roligt att se sådant.
Men men, blev till att hyra film och köpa massa gott istället. Mys!

Idag har jag varit ledig och hade tänkt att städa, men icke. Jag har legat och tagit det lugnt faktiskt, plockat lite men inte allt som skulle göras. Få fortsätta imorgon.
Nu kommer Jonas snart och vi ska se klart några filmer vi hyrde igår.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0