Midsommar.


Nu har mitten av sommaren passerat, och inget fint väder har det varit. Men tror det är på G nu!
Midsommar afton var otroligt lyckad, vi satt hemma hos Kim's mamma i deras hur och bara myste.
Fredrik lagade fruktansvärt god mat, vi spelade kubb och drack massa snaps. Efter maten blev jag
så otroligt trött så jag tog en powernap på två timmar. Men sedan var man pigg och drack ikapp alla andra.
Kom mer folk och vi hade väldigt trevligt. Tack för en super mysig midsommar, riktigt lyckad!

Midsommardagen var slapp, massa mys med A och sedan till Kim för att börja dricka igen.
Vi hade planerat länge att åka till Junsele, men chaufören svek oss halv nio. Tror jag ringde alla jag känner
men alla var där. Tillslut så ställde Viktor upp så jag, Kim, Ante och Nisse får iväg.
Men ingen hade pengar så vi hoppa över staketet :O (vuxet, men vi hade samlat tillräckligt med vuxenpoäng
dagen innan så), heh. Där inne träffa vi massa folk, drack öl och kollade på Attac, mycket trevligt.

Måndagen var det åter till jobbet, suck. Är så otroligt less på detta, är inte ett jobb för mig.
Men jag måste komma på hur jag ska lösa det dock.

Men n slutar jag om 16 min, ska då på konsum, skjutsa Jenny till Långsele,
sedan blir det gomaten och mys.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0