krasch i växeln.


Nu är det bra tid, växeln ligger nere på jobbet så det kommer inge samtal, så skönt :D
I helgen var det den årliga Cruisingen, kvällen var varm och mycket trevlig tills min släkt
började bråka med mig. Det var inte alls nå skoj, men det var bara att åka därifrån och sedan rycka upp sig!
Söndagen skulle jag jobba på Hörnan, hade blivit informerad att börja klockan 14.00, kom dit kvart i två,
satt och vänta till kvart i tre i stekande sol och serveringskläder. Då var jag less, och åkte därifrån.
Andra gången jag skulle ha jobbat där och andra gången det strular, nån måtta får det vara liksom.
Onsdag den 10 Juni ska jag äntligen åka och tatuera mig, jag är så nervös så jag tror jag blir tokig.
Men tror att resultatet kommer bli riktigt bra.
Nu håller vi tummarna att värmen är här för att stanna!

Nu ska jag surfa vidare på jobbet, niice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0