Happyface.



SOL, jag älskar det. Synd bara att man måste sitta inne på jobbet. Plus att det är super kallt här inne så jag sitter bara och fryser som ett tok, men filt och allt. Har kollat mitt schema och sammanlagt blir det fyra helger på rad jag är ledig. Och i vanliga fall jobbar  vi var tredje helg. Men jag klagar inte, har sagt till om att jag vill jobba helg vecka 29 så jag blir ledig helgerna 30,31. När det är laxfestivalen och sedan Urkult helgen, får hålla tummarna på det.
En dag till helg, en helg med strålande väder, jag längtar!! På lördag ska jag nog vara chauför till Hammarstrand på cruising, ska bli skoj. 5,5 timmar kvar innan hemgång, då ska jag fortsätta städa så det blir klart sen får jag se om det blir nån film och mys eller om det blir något annat skoj. Ska bli skönt att börja 13.00 imorn när jag börjat tidigt två dagar nu och inte kunna gjort något på kvällen. Gått och lagt mig vid midnatt och då har A åkt till garaget. Men inte gör de nå, jag ska ju bara sova liksom. Borde nog sluta pladdra nu och ta lite samtal, men kunderna är så gnälliga idag. Min och Sannas teori är att dom bränt sig så mycket så dom är griniga, men dom ska itne klaga, dom får ju bara ute.

Åter till jobb, pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0