Söker nån som kan göra bloggdesign åt lilla mig.


Jag måste verkligen skärpa mig, jag måste försöka komma igång och börja blogga!
Av någon anledning bloggar jag alltid på jobbet, aldrig hemma.
Det ska bli ändringar, men först måste jag hitta någon som kan hjälpa mig med en rolig design.
Jag har inte gett ut min blogg adress till någon för tycker den ser så otroligt tråkig ut plus att jag så sällan skriver. Men om jag får en rolig design så kanske jag börjar skriva mer?! Måste jobba på det.

Det händer mycket i mitt liv.
Som många vet så är jag tillbaka hos A efter ett antal månader ifrån varandra där det var en J i bilden. Jag är lyckligare än någonsin och vi är så mycket mer kär än förra gången. Med andra ord så funkar allt så otroligt bra och vi är så nöjda så vi har bestämmt att flytta ihop. Så nu är det officielt, Ante ska flytta in hos mig så länge medan vi kikar på något nytt och fint.
Och det känns så bra, folk tycker det är tidigt och att vi har brottom. Men ni kan få tycka precis vad ni vill. vi har varit tillsammans förut när det inte funkade alls. Så vi känner varandra redan och vi vet att detta kommer funka. Det går inte att jämföra med förra gången. Nu vet vi att vi vill leva med varandra och bo tillsammans. Så säga vad ni vill, men vi är lyckliga och detta kommer bilr hur underbart som hellst.

Jag har lite panik dock och är nervös, jag har aldrig bott med någon. (Förutom såklart en tjejkompis Sandra när jag gick i skola och bodde i Sundsvall.) Jag har aldrig haft ett förhållande där jag känner som jag gör nu och där den andra i förhållandet känner för mig som han gör nu. Det är med andra ord helt underbart!

Till helgen är det jobb som gäller, men har inte jobbat en helg på fyra veckor minst så det är bara bra till lönen om man tänker så. Ante ska också försöka få jobba så vi får samma jobb helger framöver, suveränt!
Sedan är det Nipyreveckan nästa vecka, då händer det grejer. Älskade bror kommer hem + Sigrid, han fyller år så det blir grillfest dagen innan Laxfestivalen. Då har jag bokat tid hos frissan för att bli snygg, har inte varit hos en frisör riktigt på många många år så känner att jag kan unna mig det nu när jag får dubbel lön. Sedan på söndagen åker jag och A till Sundsvall och shoppar massa. Storhandlar mat hem och till Urkult. För om 13 dagar idag, fatta 13 DAGAR, bär det av till Näsåker för välrdens underbaraste festival URKULT. Och som jag längtar nu alltså, jag och A åket dit tillsammans och det ska bli så otroligt mysigt. Men nog om Urkult, kommer tjata ihjäl mig om jag drar igång nu.

Den 27 November händer något roligt jag också längtar till. Jag, A, Mamma och Lars ska åka och se Lars Winnerbäck i Övik på Swedbank Arena. Det kommer bli så grymt och så mäktigt, jag längtar redan nu som sagt. Ska bli en födelsedagspresent till mor eftersom hon fyller år den 8:e. Kul att göra något speciellt också eftersom några dagar senare så åker A till Thailand en hel månad men sin pappa och släkten. Det ser jag verkligen inte fram emot och jag kommer nog sakna han så jag går i taket. Men får hoppas det går bra, kul för honom att komma iväg :)

Men nu ska jag snart ta min sista paus och gå ut och röka med Andreas. Mys att vi jobbar på samma jobb. hih!
Men jag ska som sagt försöka hitta någon som kan ge mig en fin design så jag blir intresserad av att blogga lite oftare för det är ju ganska roligt ändå. Men nu vet ni de få som läser som vet att denna blogg finns ett liten uppdatering om vad som händer i mitt liv just nu.

Pusspåer allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0