Fördrivatidenlista.


Jag har det jätte tråkigt på jobbet, ingen rolig bredvid mig. Inga kunder som ringer, med andra ord super lungt.
Så jag har gjort en såndär super löjlig lista. Jätte bra för att fördriva tiden med :)


Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Icke!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Mhm.
har du varit kär i någon? - Absolut.
är du kär just nu? - Klart jag är.


Tio frågor om dig själv

fullständigt namn? - Petra Josefine Holmgren
när fyller du år? - 12 Januari
några piercingar? - Naveln, tungan och näsan.
vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor, linne och tjocktröja
vilken årstid är bäst? -  Sommaren såklart!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? -  Att få ligga kvar med A så länge jag vill.
vad tycker du mest om hos dig själv? - Svårt, mina ögon är väl inte så dumma har jag hört.
vad är du bra på? - Att bli tjurig.
vem älskar du mest på denna jorden? - Vem är väl lite svårt, men vilka? Min famlij, vänner och pojkvän.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tillsammans med A såklart.

10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Allt är det nog ingen som vet.
vem är den roligaste av dina vänner? - Räkan, dock länge sedan vi umgicks.
vem är snyggast av dina vänner? - Kimpa såklart ;p
vem är mest partyprisse? -KIM!
vem är den du helst har filmkväll med? - hm, vi tar väl Kim igen.
vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen aning.
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Kim igen. Hah!

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Min mamma.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Mamma mer än pappa.
vem är farligast i din familj? - Kan inte påstå att någon i min famlij är farlig.
vem ser roligast ut i din familj? - Alla ser nog lite roliga ut.
vem är coolast? - Lillasyter Engla, Storebror Henrik.
har ni något husdjur? - Pappa+ familj har en dobermann, Egon.
vem har du mest gemensamt med? - Jadu, Mamma?
vem sover du oftast med? - Lillstyster isåfall. .
roligaste kvällen med familjemedlem? - Finns många roliga kvällar.

10 frågor om idag
vad har du gjort? - Vaknat, ätit frukost, åkt på jobbet..
har du varit glad idag? - Mycket!!
har du varit ledsen idag? - Verkligen inte.
har du gjort något bra idag? - Jobbat?
vad ska du göra nu? - Forstätta jobba.
har du gjort något dåligt idag? - Njae
vad har du ätit idag? - Två rostade mackor, en liten plopp och makaroner&bacon till lunch.
har du duschat idag? - Nope
är du trött nu? - Lite kankse.
vad händer imorgon? - Ska jobba som vanligt.

ANNAT
Hur mår du just nu? - Jag är lycklig.
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Japp.
Har du piercat dig? - Det har jag.

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Mamma
Vem ringde du senast? - Inte haft pengar på ett tag så det vet jag inte.
Vem sms:a till dig senast? - Mamma.
Vem sms:a du till senast? - Och Mamma.

ÖVRIGT
Är du hungrig nu? - Nope.
Vad är klockan nu just nu? - 18.02
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Många med tanke på att jag jobbar.

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - Det gjorde jag i förrgår
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Det var några veckor sedan, vet inte exakt

SPORT
Går du på någon sport? - Nope.
I så fall, vilken/vilka? .
Trivs du med den sporten? .
Tycker du att den sporten är rolig? .
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? .

ÖVRIGT
Gillar du punk? - Funkar väl, inget jaf föredrar.
Har du sminkat dig idag? - Lite
Isåfall, vad för smink? Solpuder, mascara och ögonbrynen på plats
Vad har du på dig för trosor just nu? - Rosa spetshotpants eller nåt.
Hur ser dem ut? .


MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Nope, jobbar.
I så fall, vilken låt för tillfället? .
Vad gillar du för musik? - Allt möjligt, favorit är Reggae och självklart Lars Winnerbäck.


KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Betydligt.
Har du fler än 3 jeans? - Absolut.
Har du fler än 5 tröjor? - Klart.

SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja.
Använder du Wax? - Icke.
Använder du ögonskugga? - Ibland, inte vardagligt.
 Använder du kajal? - Det är inte ofta.
Använder du hårspray? - Alltid.
Andänder du mousse? - Nope.
Använder du deodorant? - Klart.
Använder du parfym? - Självklart.
Använder du läppglans/läppstift? - Det händer.
Andänder du brunkräm? - Nje, Foundation?
Använder du rouge? - Ibland.
Noppar du ögonbrynen? - JA!
Uppåt eller hängande? - Uppåt.
Duschar du varje dag? - Ja, oftast.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Verkligen inte.
Är du kär just nu? - Mycket.
Har du kysst någon idag? - Japp.
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? Klart.
Har du ett förhållande? - Det har jag.
När går gränsen vid otrohet? - Mja, vid en puss tror jag väl.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Mhm, var inte kär, ingen anledning egentligen.
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Tyvärr.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? - Jag har ett förhållande nu med Andreas.
Är du romantisk? - Det tycker jag.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Det tror jag väl inte.
Är du svårflörtad? - Blivit det på senare dar.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon
gång? - Många gåner.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - André
Hur länge höll det? - Nån vecka kanske, under lågstadiet.
Har du lekt med någons känslor? - Det vet jag inte.
Hur länge var ditt kortaste? - Är väl någon dag när man var liten :P
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? -  Vill ha det precis som det är nu!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Ja, när jag var 12 kanske.
Är du en bra pojk/flickvän? - Det hoppas jag verkligen.
Hur många har du varit kär i i år? - EN
Vem sov du senast bredvid ? - Baby!
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - Andreas <3
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? - Ja.
När fick du din första kyss? - En riktig kyss var nog i fyran tror jag.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - Pappa var runt 17 tror jag och mamma kanske 22.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Ne verkligen inte.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -  Nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - Stil och stil, personligheten!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0