Sambos!


Nu har jag legat på latsidan igen när det gäller att blogga. Jag är verkligen INGEN bloggerska, bara att inse. Så varför jag ens försöker vet jag inte. Men jag skulle ju vilja ha en jätte rolig och bra blogg, men jag vill ha en design. Annars kommer det aldrig bli någon förbättring på mig, tror jag.
Så vad har hänt den sensate tiden, jobb, flytt och mys. Har helt enkelt inte gjort så mycket. Jag blev sjuk så jag var sjukskriven 50%, har gått ner från 100% till 75% för att jag är så sjukt less på mitt jobb, så jag gick ner i tid istället innan man miss sköter sig så mycket så att man får kicken istället. Sedan är det lite andra anledningar till det. Jag har varit mycket hos läkaren och insett att jag inte mår så bra. Eller som han säger det, en djup deprission. Är väl inget att sticka under stolen med så kan lika gärna berätta det så dom närmaste vet om det om jag är lite konstig ibland. Är ju som sagt knappt någon som vet om min bloggadress men ändå. Så jag har blivit medicinerad för det och hopppas på att det kommer bli bättre med det och kurator. Så ligger det till med den saken.
Men sedan så har ju jag och Andreas nu flyttat ihop, eller han har flyttat till mig. Och det känns sjukt underbart, känns jätte bra. Så jag har nu ett 400 L aquarium med fiskar i lägenheten, mys. Så till helgen ska vi till Sundsvall och köpa massa inredning till det. Men nu när vi flyttat ihop känner jag att jag vill ha en större lägenhet, eller ett hus. Så vi kikar faktiskt lite på hus och ska kolla med lån och så. Vi är sjukt sugen på ett eget litet hus :) Så får se hur det blir med den saken. Trivs inte längre i lägenheten, vill bara göra om och grejja på.
Har mixtrat massa med mitt hår, men denna gången hos frisören med försök om att få det rött, inte riktigt lyckats än men ska dit imorgon igen så jag hoppas att det blir det resultatet jag vill ha då :)
Annars har jag nog inte så mycket mer att säga just nu, vi gör inte så mycket. Är hemma och grejar och myser på. Är inte speciellt intresserade av att gå ut och festa och hålla på längre. Så vi myser på hemma med god mat och film och goda vänner istället. Mycket, mycket trevigare så enligt mig. Tror man växt ifrån festandet lite.
Men tänkte bara skriva en liten update för dom få som fått adressen hit, så nu vet ni vad jag gjort och att jag lever.
Jag återkommer, ha det bra så länge :D
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0