Urkult 2009


Det är bara att inse, jag är ingen bloggare! Jag vill så gärna men jag tror inte det är något för mig. Plus att jag har inte äns gått ut med den här bloggen så det är kanske en fåtal som vet om den. Men jag tror fortfarande att jag skulle bli mer intresserad bara jag hade en rolig och fin design. Har en gammal klasskompis från Sundsvall som är super bra på designer så är lite lur på att be henne för en billig penning, om det nu är värt det. Om jag nu kommer börja blogga, den som lever får se. Kan vara skönt att skriva av sig när man väl känner för det också så man inte känner någon press att blogga flera gånger om dagen, sitter nästan bara vid datorn när jag jobbar också.

Men vad har jag gjort sedan sist då? Jag har väl mest jobbat, förutom förra veckan när det var den efterlängtade festivalen Urkult. Var till Sundsvall och hälsade på Bea, Bobbas och lille Tindra helgen innan, saknar dom mycket så alltid lika roligt att träffa dom. Vi passade också på att handla allt vi skulle ha inför campet och allt. Jag längtar otroligt mycket varje år och detta år har varit supermysigt. Jag och Ante åkte dit redan på måndag kväll och började direkt bygga upp campet. Blev riktigt bra även detta år, grannar var Viktor, Anton och Emil i ett tält. I det andra var det Sandra ( min vän jag bodde med i Sundsvall) och en grymt härlig brud som hette Joanna. Så det var bra grannar och bra stämning hela veckan. Vi var inte så festar sugen så vi hade med oss hälften av vad vi hade köpt med oss i alkoholväg. Så vi lyssnade på bra musik, träffade mycket folk och bara gick runt och myste hela veckan. Är verkligen supernöjd! Tack hjärtat.

Så nu är man tillbaka till vardagen och måste verkligen koncenterara mig på jobbet. Kan inte vara sjuk något mer, verkligen inte. Vill inte skippa detta jobb trots att jag inte trivs för fem öre så måste jag ha ett jobb. Bara att inse det och kliva upp på morgonen och se glad ut, eller nåt...

Tror att det kan hända att det kanske kommer ett inlägg med massa gnäll. Känner att jag skulle behöva skriva av mig lite och eftersom inte så många läser så är det ju okej anser jag. Får se som sagt.

Men nu ska jag fortsätta jobba, 44 min kvar :D

Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0