hejhopp.


Nu var det ett tag sedan. Mycket att göra på jobbet plus att mitt internet hemma bara funkar
när det vill som alltid. Men ska ta och skaffa något riktigt hade jag väl tänkt.
Men annars har det väl inte hänt något speciellt, det har blivit vår och jag är lyckligare än någonsin!
Annars jobbar jag väl mest varje dag så man hinner inte göra något speciellt.
Påsken var jag ledig och den spenderades med Henke och Sigrid som var hemma på besök från Göteborg.
Mycket trevligt att träffa dom, ingick en hel del festande såklart. Men det hör väl till :)
Det som står på planeringen nu är att jag och baby tänkte ta ledigt från jobbet i Maj och fara ner till storebror och
ha det allmänt mys och skoj. Så nu håller vi tummarna att cheferna står på våran sida!

Denna dag är inte än bra dag, jag försov mig så jag måste jobba över, trots att det är soligt.
Det tycker jag suger, men måste ju vara "snäll" nu så jag får som jag vill.
Sedan kan man ju alltid hoppas att man har mat på bordet när man kommer hem ;)

Åter till jobb!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0